Festivalen!

Åkte in till festivalen idag =) SKulle se några band men det blev typ inte av, o det jag ville se helst, Dead by April fick jag bara sett för där var typ inget ljud på scenen :S Stod ganska nära o hörde inte ens trummorna eller nån gitarr. Skitskumt! Men vi fick träffat Sandra i en hast efter långt o länge =) Det var trevligt, vi får träffas snart igen o prata mer :)



"Erika, när vi satt inne o lyssnade på poesiuppläsning :) haha!"



"Vi åkte pariserhjulet. Det var högt o det gick mycket snabbare än det såg ut till o göra!"



"HAHA - jag o Erika!"



"Jag med utsikt!"

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni ser ut att ha riktigt mysigt. Ja det är högt i pariserhjulet, man har fin utsikt. :)

2009-08-20 @ 07:52:33
Postat av: Birgitta

Ja, jag hörde det att vi ska spåra. Bra för då kommer jag igång också. Jag har köpt Jan Fennells bok men känslan att vilja ha mer finns där ständigt. Det ska bli kul när du kommer tillbaka från kursen. Jag kommer nog att fråga mycket. Ha det godis och krama hundarna!

2009-08-20 @ 09:09:43
Postat av: Anna o Pelle

Yepp, har tagit bort koden. Den var mest till besvär tror jag!

Vad synd att du inte fick höra! Men det var som när Lord spelade, man hörde knappt gitarr solona. Verkar vara en amatör till ljudtekniker... Buuuu!

Hihi, jag har lärt Cookie att bada i Pelles pool =)!

2009-08-20 @ 10:47:41
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Alltid trist med dåligt ljud på en konsert (obviously)... Shit va högt det ser ut och du ser inte jätte comfortable ut ;: Men så söt! :D

2009-08-20 @ 11:24:06
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Jaa, mitt hår ser ju lite ut som stjärtfjädrar det har du rätt i ;) Nej skoja bara, tack för åsikten iaf :) jag är likadan, tycker inte om att klippa av delar så, men nu fotade ju inte jag ;) hehehe... du missade en hejdundrandesgod middag idag syster! Soppan var sååå god och för att inte snacka om efterrätten... MMMMMMMMM :(

2009-08-20 @ 20:19:31
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0