En hundig dag!

I dag så var jag o gick ut m Zorro vid 10.30 tiden, så gick vi på promenad o sen skulle jag träna m honom men han hade antagligen hört eller känt på sig att det kanske skulle bli åska för han ville inte alls träna, bara ligga inne i tryggheten.
Sen körde jag därifrån till Linda för o fika m hon, Malin o Anna. O jag som inte skulle äta kaka. Ajja, frånom idag då! Har hållit mig i från det länge nu! :D Annars var det lika trevligt som alltid, en massa prat o så!
Sen därifrån körde jag till Revinge för o träffa Christina m Bastian. O där FIKADE vi lite till o sen gick vi en runda m hundarna o sen stannade jag på mat o sen gick vi en liten runda till m hundarna. Jätteskoj!! Verkligen kul att jag har så bra kontakt m de som jag har :) Så fick hon en förstoring som jag gav henne. Förstorade en bild på Kimba o Bastian en till henne o en till mig! Här kommer lite bilder:



"Briardbus!"



"På promenad!"



"SÅ härligt att gå m hundarna där!"



"När vi kom tillbaka var Kimba törstig o då tog man det första o bästa!"



"Som man dessutom kunde ligga i o bli jätteblöt i!"



"Bastian förstod inte vitsen m poolen, men DET gjorde Kimba!"



"Sen blev hon så liten xD!"



"Så vacker!!!"



"Bastian ligger också som en seg råtta xD!"



"Fick kolla i ett fotoalbum o här har hon precis fått tillbaka Cape/Alonzo. Här var han så trött o undernärd att han inte orkade stå upp o dricka...!"



"Här utfodras Bastian o Alonzo!"



"Sötisar. Syskonkärlek!"



"Tog ett tag o komma ut på motorvägen för där var massor utav kalvar som låg längs hela vägen!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Skojj med sån hundig dag :D och lite kor på vägen ^^ Fina bilder :)

2009-08-11 @ 23:34:24
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Vaddå sluta äta kakor? Du kunde ju också ha fått träna i Lindas efter-fika-träningskurs (istället för att sitta där och skratta åt MIG!)...

Vad Bastian och Kimba är fina ihop!

Ska du med den 17 oktober, med klubben på föreläsningen?

2009-08-12 @ 08:01:53
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Sa jag inte det? Jaja, jo, jag var och tränade innan. Du skulle varit med igårkväll! Som de svängde! Gå in på: http://www.myspace.com/skonabonor, så kan du lyssna själv.

Ja, tänkte gå på föreläsningen i oktober så jag har anmält mig, hoppas jag blir lika inspirerad som när jag fick lyssna på Kenth Svartberg! =)

2009-08-12 @ 09:59:01
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vad gulliga Bstina och Kimba är tillsammans! Kimba är bara för söt när hon ligger i Bastians pool och kikar över kanten :) Stackars lilla briardvalp som var så hungrig och törstig :( Jag fattar inte hur det kan finnas så elaka människor! Hur kan man bara göra så mot en stackars hund??? :(

2009-08-13 @ 10:55:55
URL: http://nouchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0