Back to school!

Idag var jag som sagt i skolan! Första dagen på ca 1 år. På nåt sätt känns det bra. Förutom att det e fel skola men nu känns det bättre o svara "jag pluggar" istället för "jag är arbetslös". Har känts så dumt o haft sån ångest o mått dåligt utav det. Har verkligen hatat det men nu känns det lite bättre för att få lite vettiga saker gjort!
Sen idag har jag skickat 29 sms o fått 26 sms. Det är inte vanligt xD Har planerat flera dagar o träna på o att jag skulle träffa Sandra idag mfl! Himla skoj! Ja då som sagt kom Sandra ut m Casper idag! Det var längesen vi träffades, förutom på MF. Vi satt o pratade en himla massa o sen gick vi in o började spela in lite o sen satt vi o pratade lite till :) trevligttrevligt!



"KoC!"



"Fina Casper!"



"Kimba har börjat bli en surkärring o Casper en surgubbe - de lekte inte så mycket mer men Cocos hon ville busa en massa men inte Casper!"



"Han stod typ i mitten o snurra runt o Cocos sprang yttervarvet :)!"

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Lycka till med skolarbetet. Du kommer att klara det jättebra. Ta ner axlarna från öronen och andas ut långsamt. Funkar! Hoppas att vi ses snart.

2009-08-25 @ 08:59:21
Postat av: Anna & Pelle

Så bra att det känns ok! Ja, arbetslös är väl inte roligaste man kan säga när folk frågar vad man gör...

Hrm, ja, min humor är en aningens snus-torr... hahahahha!

Cocos är för söt...

2009-08-25 @ 09:25:53
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul att du känner så med pluggandet :) Och kul att Sandra o Casper kom så ni kunde få prata o hundarna leka :)

2009-08-25 @ 11:53:54
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Ja, det kändes lite konstigt att åka och bada utan badmonstret! ;)

Vi får hitta en tid så de kan bada ihop snart igen (Pelle viskar: "i Kimbas pool", Anna: "nej Pelle, skulle inte tro det...")!

Hur gick det med träningen med Malin idag? Nyfiken!

2009-08-25 @ 21:22:41
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0