Stranden besök!

För nån dag sen så var vi nere vid stranden. Kusinerna har snö uppe i sundsvall så de ville göra ett besök nere på stranden! Då gick vi där på stranden o jag hade Kimba i min avklippta spårlina så ville mamma ner o känna på vattnet o då sa jag att går jag närmare så kommer Kimba vilja bada, men så kortade jag upp linan o vi närmade oss vattnet o när jag inte var helt beredd så drog Kimba ut till vattnet o jag tappade linan o jag hade en lycklig o våt hund... Då kallade jag in henne o när hon kom så bytte jag koppel till mit läder o när jag skulle ta upp spårlinan så drog hon mot havet IGEN o denna ggr satte jag båda hälarna i sanden men hon drog ut i vattnet ändå o jag fick inte stopp på henne förräns i vattenkanten men som tur var blev jag inte våt om fötterna =P



"Jag o Kimba ligger o myser i soffan!"



"I fredes morgon 5.40 kom Kimba o väckte mig, då förstod jag att hon ville ut då släppte jag ut henne o hon gick rätt ut o kissa, sen gick vi in o efter en halvtimme kom hon igen o då gick jag ut m henne igen så bajsade hon o det såg bra ut. Sen lät hennes mage jättemycke o hon åt gräs båda ggr hon var ute. Liten stund senare rev nån på dörren igen o inskuttandes kom Cocos o sen gick jag upp då hittade jag denna lappen som pappa skrivit =) Han brukar alltid ta m Kimba o ta tidningen o kissa henne men då ville hon inte. Sen fick hon mat o då slutade hennes mage låta o hon verkade glad igen!"



"Pappa kelar m vovvarna i köket!"



"Kimba - lycklig o full av spring!"



"hihi blöthund!"



"Jag förstår inte vad Kimba tänker o kollar på....!"



"Cocos spejar ut över havet!"



"Sen åt vi glass!"

Kommentarer
Postat av: Lord

låter som ni hade jättemysigt vid stranden även om hon drog ut i vattnet :P Inte kul när hon mår dåligt, men skönt att det inte vara längre :)

2009-04-19 @ 20:16:43
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilken härlig dag! Zorro blir också helt galen på stranden = D

2009-04-19 @ 21:13:34
Postat av: Anna & Pelle

Härligt...

2009-04-20 @ 08:43:25
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0