Sååå skoj!!

I går blev jag uppringd utav Anna som undrade fall jag ville komma o rida i dag.. Jag behövde inte ens fundera! Det var ca 1½ år sen jag gjorde mig av m mina hästar och jag har periodvist saknat ridningen som tusan - just nu är jag i en sådan period. Så i dag åkte jag dit o jag skulle få rida en arab! Hon var så fin! Lite bilder!



"Araben jag skulle få rida - Sierra!"



"Så mysigt! Saknat hästlukten!"



"Tinkern, Inka som anna skulle rida o Sierra står redo!"



"Jag var såå glad o lycklig. Kände mig så hemma i sadeln så fort jag kom upp!"



"På rundan var där 2 lamm som hade rymt, fast de visste mycket väl var de kom ut o in!"



"Sierra spände upp sig när hon såg de"!



"Jag & Sierra!"



"Anna & Inka!"



"Bubblan sitter o har koll!"



"Lille Nisse sitter o solar!"

Kommentarer
Postat av: sandra

oj anna! det var länge sen!

2009-04-29 @ 21:34:25
Postat av: mamma

Kul att hon ringde till dej...jag vet att du saknat din ridning. Bra att det var en snäll häst..

2009-04-30 @ 07:43:47
Postat av: Anna & Pelle

Hehe, snacka om att jag hajjade till, har jag ringt dig? Faktum är att jag kommer ringa dig ikväll, måste prata matsäck med dig, du som är rutinerad... ;).

Vilka fina hästar! Själv har jag inte ridit på...14 år!!!

Ha det gott idag!

2009-04-30 @ 09:25:16
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Så kul o glad du ser ut! :D Kul att du äntligen fick rida igen efter dessa åren :)

2009-04-30 @ 11:42:11
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Nej men jag har den på dvd så du får gärna lov att låna den! :) Jag kan ta den med mig imorgon till tävlingen. Batteriet sitter på laddning så du kan va lugn :) Men filmen är toppen så den måste du se!

2009-04-30 @ 12:38:11
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: jenny

Stort stort lycka till imorgon!!!! Synd jag jobbar annars hade vi kommit och tittat. Men vi håller tassar & tummar riktigt hårt!

Kramen

2009-04-30 @ 21:38:38
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0