Rally igår!

Lite?! (ganska många faktiskt) bilder sen rallyn här hemma igår! Tack Lord för du ville agera fotograf <3



"Jenny o Zorro!"



"Jag fick visa lite skyltar m Kimba!"



"Evelyn hade m sin andra golden Melker!"



"Anna kanske tränar ställande!"



"Birgitta m Chillie!"



"Evelyns dotter Veronica m Zsa-Zsa!"



"Birgitta o Chillie!"



"Chillie i full fart!"



"Malin o Guinness!"



"Passade på att ta lite tandvisning också!"



"Ta kepsen.. haha.. Alltså den dära Pelle. Men absoluta favoritlabbe!"



"Gisela o Nicklas o mina älsklingar!"



"Banvandring!"



"Evelyn o Zsa-Zsa!"



"Mamma o Cocos!"



"Cocos är faktiskt himla duktig m tanke på sin ålder. Hon har utvecklats så himla mycket!"



"Birgitta o Chille!"



"Jenny o Zorro!"



"Bild på grågåsar också!"



"Anna o Pelle!"



"Jiihoooo.. Sping in i mål!"



"Malin o Guinness!"



"Snart ska de också springa in i mål!"



"Evelyn o Melker. Han var gammal men verkade tycka detta var himla skoj!"



"Pappa kom ner om o hälsade på!"



"O jag provade banan m Kimba när alla kört hem!"



"Hon kan när hon vill min lilla prinsessa!"

Kommentarer
Postat av: Pamela

Lite osäker på om Evelyns golden hette Melker!

2009-04-05 @ 21:36:52
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gjorde den, är jag nästan säker på :) tänkte på farbror melker direkt :P men alla hundarna är så himla fina!!

2009-04-05 @ 22:01:43
Postat av: jenny

Vilka fina bilder. Tack Lord! Det var en bra dag, trots förkylning och kontaktproblem!



Vi ses!

2009-04-06 @ 07:33:31
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.
Postat av: mamma

Håller med Jenny vilka fina bilder. Vi hade verkligen tur med vädret. Cocos tycker nog att det är skoj, och det gör jag med. Kul att få vara med er. Kram mamma

2009-04-06 @ 08:23:14
Postat av: Anna & Pelle

Yes, Melker heter han! Mysgubben...

Tack för en himla trevlig dag (som vanligt!!!), det är så roligt att komma och kursa hos dig. Längtar till nästa gång!

2009-04-06 @ 09:03:25
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Tack för jag fick vara med! :D Nöjet var mitt att få vara på er rallyträning och du var jätteduktig Pamela!<3

2009-04-06 @ 09:17:56
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för ännu en trevlig och lärorik dag med dig Pamela. Alltid lika kul. Melker heter min gamla hund Du hade alldeles rätt. Han vill gärna följa med igen om han får. Tack också för dom fina bider du tog Lord

Hoppas att det snart är helg......

2009-04-06 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0