Måndag...

I dag ville jag sova länge! O längtade efter att sova länge när jag gick o la mig men tji fick jag.. 6,55 kom Kimba o rev på min dörr, jag gick upp o släppte ut henne o hon sprang ner o käkade gräs i Evigheter o sen bajsade hon.. Detta tog ca 10 min innan jag fick in henne sen kröp jag ner i sängen igen.. ca 20 min senare (hade inte hunnit somna) kom hon Igen, jag gick upp Igen o tog ut henne då hon bara gick ut o ställde sig o skällde.. Nör jag väl fick tyst på henne så satte jag mig en stund o läste medans hon var ute, sen tog jag in henne o försökte mig på en lite sovtid, typ 3 ggr gillt men efter bara en kort stund kom hon o rev på dörren o hon o Cocos kom in i rummet o Kimbas mage skrek av hunger..
Så jag fick gett de mat o sen satt ejag mig o läste, trött o irriterad! De gick runt o skällde på allt o inget o jag skällde på de o hela dagen har varit lite sisådär, men alla dagar kan ju inte vara bra!

Sen har jag börjat springa m Kimba! Dock bara 5 min kanske m tanke på hennes ben, vill börja lugnt men det ska utökas för då blir det ett litet annat tempo o jag tror det släpper lös lite mer energi från hennes kropp, får jag hoppas!

I nu i eftermiddag var jag inne o köpte trädgårdsverktyg till mig, typ kärlek vid första ögonkastet, såna MÅSTE jag ha! Ett rosa set m olika saker, ska köpa reserande saker när de kommer in igen, iaf spade!



"Underbara, eller hur?!"

O nu har jag nästan precis kommit hem från bruks, rallylydnaden. O Nu e jag fruktansvärt trött så jag ska kolla lite på film o sen sooova!! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för idag!!!

Kram

2009-04-21 @ 12:39:43
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Karolin!

Dom var supersnygga!!!! :)

2009-04-21 @ 16:57:24
URL: http://hemiorambo.blogspot.com
Postat av: Karin L

Tack tack tusentack för att du kunde ta över rallyn med så kort varsel. Dumma mig att glömma möten!!!!! Tack!!!!

2009-04-21 @ 18:05:46
URL: http://ronjasmatte.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Pelle mår hyfsat bra, han haltar ganska mycket. Han har ännu en gång fått svamp mellan trampdynorna vilket gör tass-ytorna svullna och känsliga. Han har fått medicin och kommer bli frisk i ett nafs. Svampen beror på hans allergi och han blir lite påverkad av all pollen i luften, även om det inte är "hans" pollen som är aktiv just nu.

Ha det så gott, vi ses om inget annat på söndag!//Kramen

2009-04-22 @ 07:55:44
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Alla dagar kan inte vara bra nä, det var ju "fina" trädgårdsredskap -.- :P

2009-04-22 @ 10:05:27
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0