Långt inlägg...

I går var jag o mamma o Lord i skogen m hundarna :) Det var mysigt!



"Underbara varelser!!"



"Cocos i skogen!"



"Alla!"



"Gjorde några tappra försök att fota månen. Här e iaf en hel flock fåglar på väg dit...!"



"Har visserligen inte fått så här bra bilder innan!"



"Jag vill ha en egen måne.....!"



"Min högsta dröm är att åka till månen!"


Vi var i skogen även igen! Fast i dag var vi i Torup, där finns lite mer folk så då blir det mer träning för Cocos. Det gick så bra så =)



"Blomma i skogen - vitsippa!"



"Min förvirrade Fluff <3!!"



"Klippte av min spårlina o kortade ner den så i dag fick Kimba liite längre koppel på en del av rundan. Men hon märkte nog inte av det!"



"Så mysigt på våren i skogen :)!"



"En blomma till - svalört kanske ;D!"



"En liten vattensamling!"



"Hittae ett skellethuvud!"



"Sen satte vi oss i fikade!"



"Jag undrar vad Kimba tittar på!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Fina bilder!:D Kul att ni hittar på så mkt ^^

2009-04-09 @ 21:08:33
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Så mysigt i skogen! Fluff ser helt fantastisk ut på bilden där hennes lugg blåser : D 100000000000 tack för den fina blomman och gottiset, jag blev så himla glad. Så himla gulligt av er att komma förbi! Kram kram kram. Glad påsk till hela din familj!

2009-04-10 @ 10:20:44
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0