Fotorunda i Vinslöv :)

I går var jag uppe hos Lord, vi gick en runda o fotograferade o sen åkte vi in till Hässleholm o spelade bowling o sen åt på Wokhouse! Trevlig dag :) O sen något ofattbart men sant, så har han köpt varsin 3 dagarsbiljett till Sweden Rock!! Så den 4-5-6 juni mina vänner kommer vi rocka loss på SRF!! Det ska bli såå skoj!!! TUSEN TACKTACK!<3
Men här kommer iaf några bilder sen gårdagens runda :)



"Kaja som samlar byggmaterial!"



"Gräsandshane!"



"Gräsandspar!"



"Flygandes anka, tyvärr inte 100 fokus!"



"Anka m vattendroppe från näbben!"



"Gräsandshane i vattnet!"



"2 vigghanar o 1 vigghona!"



"Knipa väldigt långt borta!"



"Gråsiska!"



"Gråsiska m byggmaterial i näbben!"



"Gulsparv som sitter o solar sig!"



"Gulsparven igen!"



"Bofink!"



"Starepar i vårsolen!"



"Årets första sädesärla!"



"Koltrast m nån konsig albinofläck på hjässan - tagen utanför mitt fönster!"

Kommentarer
Postat av: jenny

Uj uj... nu blev jag avis!

2009-04-03 @ 12:52:23
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.
Postat av: Anna & Pelle

Oj,oj,oj vad Pamela ska rocka i dagarna 3! Vad roligt!!! Synd att vi itne ska dit i år men det kanske kommer fler gånger?

Jag tyckte den flygande ankan var jättefin, action i bilden!

2009-04-03 @ 13:17:37
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Malin Josefsson

Nu har jag också anmält mig till tävlingar. Det blev Lund och Svalöv. Jag hoppade över Helsingborg.

Idag har jag köpt en sån där kratta som du visade på tävlingen. Fungerar jättebra. Tack för tipset.



Malin

2009-04-05 @ 21:15:02
Postat av: Lord

Aaah :D Tack själv! Du förtjänar det så!! Hoppas vi ska ha jättekul! <3 Såna bilder du tar, jag e lätt avundsjuk! :P Även om änder e vanliga o tråkiga normalt så fastnar dom ju ngt oerhört bra på foto :D haha, jättefina! :D

2009-04-05 @ 22:49:51
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0