Stranden =)

I dag åkte jag o mamma ner m hundarna till Höllviken för o kolla på stranden o så =) Där satt vi o fikade o hade det mysigt en stund o sen lekte de vid vattnet o busade i sanden o Kimba hittade äckelsaker att rulla sig i i tången. Men vadtusan! De e hundar o får enligt mig leka o ha det bra, jag kan bada henne när hon börja lukta för illa!



"Mysstund vid stranden!"



"Härligt att rulla sig i saker som luktar illa!"



"Skönt att få bada i havet, det var längesen!"



"Sötebild på min skrattandes Kimba som älskar livet!"



"Hoppelihopp!"



"Alltså denna hund... Älskar hon så!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

den hunden alltså....

2008-09-25 @ 15:46:06
Postat av: Lord

Satan så fina bilder! ;D Speciellt den där hon hoppar och den sista :P Ser ut som du e skitlång på den du fottat uppeifrån :P

2008-09-25 @ 21:17:49
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0