Mer shopping o bilder!

I dag har jag varit i malmö o hämtat min Briardbok. Beställde den i maj men fick inget svar så nu beställde jag den igen eftersom jag gärna vill ha den. Men så blev jag uppringd av en från Akademibokhandeln i Malmö som sa att boken går inte att beställa o de kommer inte att få in de men där var en bokhandel i Stockholm som hade 1 ex kvar i Severige om jag ville ha det, o det ville jag så klart! Så den hämtade jag i dag.
Sen fortsatte jag ut till Arken Zoo o handlade Kimbamat + tuggeben + bajspåsar + koner till nu när jag ska börja m rutan. Så för att slippa störa de andra på bruks m de så köpte jag egna =) det kan vara bra o ha :) Sen åkte jag ner till banken o satte in lite pengar =)
När jga kom hem packade jag min träningsväska m alla träningssaker, koner, apportbockar, godis, bajspåsar, handduk o annat bra =) Sen fixade jag sistan i bilen o det blev väl bra. Lite vanesak men nu slipper jag lådan bak hos henne :)



"Kimba som vilar o vill ha kli på magen!"



"Shoppingresultatet i dag!"



"Mina 2 briardböcker, finns vad jag vet inte fler.. på engelska iaf!"



"Min träningsryggsäck till bruks!"



"Min bil nu, får se fall jag trivs m det men nu har jag massor av plats o lägga saker i!"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din bil blev riktigt bra, hoppas ni trivs. Shoppa är alltid kul. Lite pengar på banken är också bra, behövs för att kunna köpa en massa hundsaker.

2008-09-22 @ 16:20:03
Postat av: gila

Jag tyckte det såg tufft ut i bilen!

Jag vet, tyckte också det kändes som en konstig film att ha som en sådan uppgift men den fanns ju med som en av de tolv så antagligen finns dte något etiskt med den... :/

2008-09-22 @ 18:00:25
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

Skojj m shopping! ;D Kul att du fick tag i det sista exet i sverige! ^^ Bilen blev jättefin! :D

2008-09-22 @ 21:39:44
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Som du fixar med bilen, riktigt organiserat! Hoppas att det går bra för er på tisdags träningen, själv saknar jag att träna med Pelle, jättemycket!

2008-09-22 @ 21:40:59
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Eva

Lycka till på träningen ikväll!

Det allra viktigaste är att ni har kul ihop, du och Kimba! Tänk på att inte tjata ut henne.. Det kommer att gå lysande!



Hälsningar Eva, Kennel Rave On

2008-09-23 @ 10:25:21
URL: http://www.raveonbriards.se
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela!

Jag kan komma och hämta spelen om du vill, är ändå ute och far! Åker inte förrän på tisdag nästa vecka så det är goa tider! Vi kan ju ringas vid?

2008-09-23 @ 11:08:11
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0