Bra dag :)

I dag var jag uppe hos Lord på förmiddagen, tidigt körde vi till Magle o sen lite andra ställen o fågelskådade o så :) Himla bra skådningsrunda! Fick många nya arter o bilder! :D
Sen kom jag hem, såg att min nya gitarr kommit! Så glad jag blev.. Det är min sista gitarr till min samling, nu "behöver" jag inte fler. Nu har jag en av varje! Ackustisk nylon, ackustisk stål, halvauckustisk, egitarr o nu äntligen en 12strängad m! :D
 

Sen kom morfar o körde mama o pappa till sturup o då gick jag en runda m Kimba, en som brukar ta 30-35 min tog i dag 1 h! Hon har som sagt samlat på sig såå mycket energi o det e inte det lättaste o göra sig av m när hon inte vill o får inte göra så mycket, så det blev koppelträning.. eller nä, vr ggr hon drog sprang hon ett varv runt mig, så slapp jag röra mig o det blev hon som fick springa.. i början var det snabbtsnabbt hon skuttade runt men det blev långsammare o långsammare =) mot slutet gick det okej... Längtar tills vi varit o tagit stygnen o allt kan återgå till det normala, inte kul att gå m henne i koppel nu.. men bara o kämpa på. Men annars kommer hon tillbaka mer o mer. Kom o möte mig vid bilen när jag kom hem, brukar hon inte göra o sen skutat omkring glatt i huset, så snart kanske vi kan börja göra nåt försiktigt.. om hon vill dvs..
Annars har det inte hänt så mycket annat =) Vi ligger o myser o kollar på film i köket i vår mys"hörna" som inte e en hörna
 =)

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Vad roligt att höra, tack snälla du :)

2008-09-10 @ 12:24:03
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Lord

Shit så skojj att du köpte en 12-strängad! :D Och att Kimba återhämtar sig så snabbt e oxå kul! :D

2008-09-10 @ 23:12:46
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0