Äntligen!

Har varit en jobbig dag i dag... Gick upp 6.15 o gick en runda m Kimba så hon var välrastad. Vid 7.10 körde vi in till Malmö Djursjukhus där hon skulle bli opererad. Vi anmälde oss o kort därpå kom veterinären o ledde in oss i ett rum så stod vi o pratade lite o hon berättade en massa o svarade på våra många frågor, e lite nervös. Sen tog hon Kimba o då gick vi till bilen.
Väl hemma var det tyst o jobbigt så jag gick o la mig för tiden skulle gå snabbare o för jag var helt slut. Väcktes ganska nyligen av min mobil som ringde o Det var Karin, veterinären som ringde! Då blev jag så glad. Kimba e operead o hon mår bra o allt har gått bra. Så frågade hon mig om jag ville ha hem henne i dag eller hon skulle stanna över. O självklart vill jag ju ha hem henne men vill de att hon ska stanna får hon göra det, så vi kom fram till att hon stannar över natten så de har koll på såren så ska jag ringa i morgon vid 13-13.30 för o höra hur hon mår o om jag kan komma vid 15-16 och hämta henne :)
Tråkigt o tomt att inte få hem henne men hon mår bra o det e Absolut det viktigaste!

Här kommer 2 bilder, 1 på den berömde Alf o en på en Highland Cattle unge, eftersom det e vad folk har påpekat att Kimba e lik =P haha, min fluffs!

 

                              "Alf!"                                                 "Highland cattlekor!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Så skönt att hon mår bra o att allt gått så fint! :) Tycker verkligen inte hon liknar det fula trollet men lite highland :P

2008-09-01 @ 22:27:27
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0