Älskar o shoppa!

Nu börjar det bli lite kallt ute o jag o Kimba e ju i väg o tränar o spårar o e ute o kör massor så därför har jag tänkt på länge att skaffa en tjockare dyna att ha i bilen så där inte blir så kallt när man har öppet lite i bakluckan. Så i dag skulle mamma ändå in o köpa lite saker till Cocos o då följde jag m o skaffade mig en dyna. Nu är där så mjukt o skönt i bakluckan o nu ska hon nog få mer värme än innan. Tog en dyna som hade typ "plast" fast inte riktigt på baksidan så värmen skulle behållas =) Ajja det blev bra iaf!!
I morgon ska jag även ta ut en sak som ska hänga på bilgallret för o ha saker i då slipper jag ev ha lådan som står bak hos henne, men bild på det kommer i morgon!! =)



"Dynan i köket!"



"O ute i bilen, så mysigt!"

Kommentarer
Postat av: gila

Nästan så jag kan ligga där :P

2008-09-20 @ 08:21:38
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

Så fint det blev! ;D Nu kommer hon nite frysa ^^

2008-09-21 @ 18:43:38
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0