Söndag m rally!

Lite seg uppdatering men i söndags var jag på rallylydnad igen. Det blir faktiskt roligare o roligare. Jag o Kimba får bättre kontakt o hon tycker att även den vanliga lydnaden på bruks har blivit mycket roligare, så nu har jag satt ett mål m Kimba. Det e att m henne ska jag få ett LP 1. Men om det blir nästa år eller om 3-4-5 år spelar ingen roll. Men det e iaf målet m henne :) Tror att det e ganska logiskt. Kanske svårt att uppnå men det ska vi kämpa för.
Men åter till rallyn så gick det bra som vanligt. Har fortfarande svårt för att sitta framför mig men visste, det går framåt. Sen ar han satt upp en bana som vi avslutar m nu varje gång o det e super skoj. Skyltarna kommer m typ 2 m mellan varann så man hinner knappt tänka så mycket utan e fukuserad hela tiden o det e skoj.!
Fick reda på nu sist att Kimba gick in i pass-gång under ett moment o sen hade hon svårt o ta sig ut från det. Visste jag inte om att hon brukar göra, eller så e det första gången. Jag har iaf inte sett det förut.
Försökte även att släppa efter lite på mitt kroppsspråk o använda hela mig själv mer. Det e svårt men även m det kämpar vi på m!
Det e kul iaf! Lite trist att kursen e slut om 2 veckor...

Nu ska vi i väg lite igen! Hej hopp!



"Kimba som liten!"

Kommentarer
Postat av: gila

Men det finns väl fortsättning? Den har väl inte varat så hemskt länge? :/

2008-10-21 @ 13:45:37
Postat av: Lord

Kul att du gillar det mer o mer, då går det åt rätt håll iaf ^^ Vad tusan e LP1? o.0

2008-10-22 @ 08:40:08
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: michaela

vilken sötnos!

2008-10-22 @ 08:51:50
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0