Rallykurs =)

Nu har jag precis kommit hem från rallylydnadskursen. Det gick bra. Vi började m o välja ut 2 st skyltar var som vi ville träna o sen ställde han ut de o då blev där helt plötsligt massor utv skyltar o träna på. Det gick bra. Har svårt för att sätta henne framför mig o sen backa bakåt o sen sätta henne framför mig, för för henne e det jättkonstigt eftersom hon alltid annars ska sitta bredvid mig så nu när hon ska sitta framför så e det konstigt.
Sen hade han byggt upp en bana som vi skulle gå. Det gick väldigt bra för oss. Det enda han klagade på det var att vi hade för mycket lydnad. Eller jag gick som man gör i lydnaden. Lite mer stelt o så. Så nu framöver ska vi träna på eller JAG ska träna på att gå mer ledigt o använda hela kroppen vid de olika skyltarna. Annars gick allt super! Kimba e så duktig :)

Här kommer en bild jag tog för ett tag sen. Lille Cocos som e på mitt täcke. O på tal om Cocos så e hon en helt fantastisk valp. Typ rumsren sen vi fick hem henne. Har kissat inne 2 ggr men det var för att mamma höll på o städa för att vi skulle ha gäster. Annarsgår hon till dörren o kommer vi inte så skäller hon. Nog inte många valpar som är så!



"Hitta hunden!" *hahaha*

Kommentarer
Postat av: gila

Kul att det går bra för Kimba o fåren, haha :) Och vet mamma att du lagt ut den bilden?? ;) Hitta hunden, hahahaha. Sötaste cocos! Sen du köpte Kimba har jag börjat att ÄLSKA djur, märks det? :) Och nu var vi och hälsade på våran *****, gud alltså... Jag började nästan gråta så fin han är :P Skönt att han busade och jagade medan de andra låg och sov så där finns lite fart i honom också kan du tro! :) Mmm!

2008-10-12 @ 18:51:57
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

Skojj att det går så bra för er ;D Ni är verkligen superduktiga!! ^^ Cocos e så söt :) Underbarn e vad hon e :P

2008-10-12 @ 22:13:07
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

Jätte kul !!!!!!!!!!

Va bra att det går bra med Kimba, ni är bäst.

Kramis

2008-10-13 @ 09:21:14
URL: http://fluffcocos.blogg.se/
Postat av: gila

Haha inget större fel på honom? E du galen?? :P Naj, emn han e så himla fin, längtar!! :)

Och visst lev de bra i hallen?? I det stuket ska hela vårt hus gå i sen när vi skaffar hus :)

2008-10-13 @ 10:55:27
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Jennie & Exxa

Haha :D

Precis, kommer aldrig glömma den dagen... Nu har några bilder från fotograferingen kommit upp, ta en titt vettja :)

2008-10-13 @ 11:51:34
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0