Helgens kurser =)

I går var det både spårkurs o rally på eftermiddagen, ett himla körandes genom hela Skåne xD

Men spårningen gick okej. Det har gått bättre men vi hittade slutet! Hade lite strul i början av spåret, men när hon tog vinkel o vinklade till nsta raksträcka så då tusan gick det bra! :D

Sen körde vi därifrån ner till mig o skivade köttbullar o var hemma lite o sen följde mamma o Cocos ner till Rallyn o även Lord som var m ju =)
O det gick väldigt bra. I början tyckte jag inte det var så skoj. Men nu e dte väldigt skoj, speciellt nu när vi går banor inte bara skyltar. Då blir det mer o tänka på o så!



" Lägga hunden ner, sen gå ett varv runt om henne!"



"Läggande under gång..!"



"Hade en diskussion om just, läggande under gång!"



"Cocos som lekte m Chili, en border collie valp på 4 mån!"


Det ska snart vara en rallylydnadstävling, den 16 November, samma dag som svedala ska ha sin lydnadstävling. Hade varit ett svårt beslut o ta men eftersom vi hela den helgen ska fixa till o bygga om i Lords annex så vi sen ska bo där upp så får jag tyvärr hoppa över båda. Får ut o tävla igen till våren. Om inte det blir nån lydnad i december tror jag där finns nån =P

Just nu går det mesta så bra m Kimba! Hon e så himla duktig o jag tycker det e så skoj!! :D

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Hej på er!

Nu har ni varit sådär duktiga igen! SKOJ!!! Tänkte vara duktig också eftersom jag o Pelle är anmälda till Svedala lynadstävling (kan bli intressant...). Är du hemma på tisdag eftermiddag/kväll? Tänkte komma o hämta spelen?! Om ni lekt klart med dem vill säga ;). Ha det så himla bra!

2008-10-26 @ 21:01:16
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Skojj att det går så bra m Kimba! :D Ni e så dukitga :D Vad tycker du e roligast så här långt då? Mellan Lydnad o Rally? :P

2008-10-27 @ 13:11:45
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: sandra

jag har en idé. så du kanske kan höra av dig till mig någon dag?

kram sandra

2008-10-27 @ 17:59:51
URL: http://mitsou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0