Avancering utav spår!

Nu har spåret gått så bra de senaste gångerna o Kimba fattar nu vad hos ska göra. Så i dag tog jag hennes godisskål, la ostbitar i den o gick ut. På insidan av huset hade jag en hund i full fart o rev o skällde för o komma ut. 15 min senare gick vi ut o tog spåret!
I dag hade jag gjort spåret lite längre + gjort en 90 gradig vinkel för första gången. Så vi gick ut. Inga problem på den första raksträckan. Sen tyckte hon det var konstigt för spåret "slutade" men där var ingen godisskål. Så då stod jag o väntade o då började hon söka sig ut o runt om mig när hon till slut, efter kasnke 30 sekunder hittade en fortsättning som vi följde kanske 2-3 m o sen kom godiset där.
O då hade jag en lycklig hund! Hon älskar det o tycker det e så skoj!! :D

Bjuder på en gammal bild från 2006 när vi för andra ggr kom o hälsade på Kimba. Kollade på henne när hon var 5 veckor sen kom jag 1 ggr i veckan o hälsade på. Nu e vi här andra gången.



"Tänk att det lilla monster som hon var har blivit en sån trevlig hund som hon e!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Skojj att hon tycker om det o att det redan går och avancera! ;D Söt bild på er 3 :D

2008-10-07 @ 14:45:54
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Visst e han söt? :) Du kan kanske följa med o hämta o följa med hem hit lr? :/ Annars får vi försöka fixa det själv...

2008-10-07 @ 15:39:47
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0