Annorlunda motion o tävling!

I dag så hade jag varit uppe hos Lord o delat ut CVn i Hässleholm. Det e alltid så jobbigt ;/
När jag då kom hem var jag helt inspirerad av o prova ut o cykla m Kimba =) Så jag kläde på mig o tog på henne kopplet sen cyklade vi på cykelbanan mot ÖG o in vid ryttaregården o sen tog vi månstorpsrundan =) Då var hon givetvis lös på grusvägen men när vi kom till månstorpshemmet så kopplade jag henne sen gick jag m henne o ledde cyklen sista biten för då hade hon sprungit tillräkligt =)
Det e något jag ska göra oftare :)

Sen nu har jag precis anmält mig till Oxies rallylydnadstävling den 16 November =) Jag kan egentligen inte den dagen, men nu har jag anmält mig om i fall att jag hinner åka ner (som jag tror jag gör ;P)

Nu ska jag köra till bruks o träna lite!



"Kimba i Cocos säng, helt perfekt storlek ;P (bilden e tagen från fluffcocos.blogg.se)!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Skojj att du hittat ngt nytt o göra m henne ;D (igen) ;O Fin reklam man kan få här oxå :P Sno gärna en bild från min sida m xD

2008-11-04 @ 20:04:07
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: sandra

jag cyklar ofta med casper nu! det går bra ^^ jättebra motion för dem, jag cyklar från mamma till pappa och tvärtom. jättekul!

ska bli så kul att börja träna med er. vill träffa cocos igen! :D

kram sandra

2008-11-04 @ 21:01:21
URL: http://mitsou.blogg.se/
Postat av: gila

haha härlig kommentar från lord ;)

du kommer smiiiiiiiita den 16e din fuskis!!!

2008-11-04 @ 21:42:37
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0