Promenad i solen :D

image11

I dag tog vi en promenad i solen i byn :D det var härligt. Tränade lite också på en gräsmatta o det gick väldigt bra! :D får träna som tusan nu för snartsnart (söndag) är det tävling som gäller! :D ska bli skoj skoj!
Vi gickiaf i byn igen, tog nästan samma runda fast baklänges. Mötte en man m en hund o då skällde de skitmycket på varann men när kimba gjorde som jag ville klickade jag o då var hon i en annan värld. Den som nu kommit på Klickern e ett geni ;D det känns så ibland iaf :)



Nu ska jag köra till skolan! Hörs kanske sen!

Kommentarer
Postat av: gisela

Jag förstår inte riktigt vad denhär klicken är för något? :/

2008-05-31 @ 09:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0