Promenad i ösregn!

image8

I dag e det ju inte det roligaste vädret. Men det blev uppehåll för ett tag o då snabbade jag mig ut m Kimba men hann knappt ut förräns det började ösa ner igen xD

ajja vi var redan ute så vi fortasatte vår lilla stund i regnet :) Vi gick rundan i byn, så när jag kom till tunnlen så släppte jag henne lös =) hade min klicker m mig o det funkade hur bra som helst =) så hade jag som mål att ha henne lös fram tills en lekplats, kanske 150-200 meter men det gick så bra så vi fortasatte en skitlång runda i byn, eller det blev kanske det dubbla men dte kändes länge o det gick skitbra! O hon har koll på mig för hon märker direkt när jag försvinner =)

Nu ligger hon o torkar i tvättstugan o när hon torkat ska hon kammas :) <3


Kommentarer
Postat av: Gisela

Inne i byn också, de är ju jättebra... där som händer så mkt. Duktig hund :)

2008-05-26 @ 19:09:28
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0