Rallylydnadstävling :)



I går åkte jag o Lord ner till Eslövs BK o skulle kolla på när Linda o Avanti debutterade i sin första rallylydnadstävling. Eftersom nu Kimba har tröttnat lite på Lydnaden så var Linda snäll o anmälde mig till en rallylydnadskurs till hösten för o se fall hon tycker det e lite roligare. Jag har hört talas om rallylydnad innan men aldrig sett hur det egentligen gått till. Så därför var det skoj i går o dels kolla hur det gick till o såg ut, o dels kolla på Linda o Avanti o även prata m Göran han som ska hålla i kursen till hösten. Och eftersom jag inte vet några regler eller något alls om det så vet jag inte riktigt hur det gick för de, jag tyckte det såg bra ut fast lite segt :P Men shit så charmig Avanti e! sån nallebjörn!
Men jag blev väl inte jätteimponerad av "sporten". Men jag ska ge det en chans. Det kanske är roligare om man själv tränar det så det kommer jag märka till höst :) det ska iaf bli kul o prova på det!

Kommentarer
Postat av: Linda och Avanti

Haha, ja segt är det minsta man kan säga!

Du startar tävlingen med 100 poäng och sen får du avdrag för varje fel. För att bli godkänd måste du ha minst 70 av 100. Vi fick 70! Hihihi, precis att vi klarade oss. Nåja, jag vet ju att han kan bättre.

Tusen tack för support och film och bilder =).

Jag kan nog tänka mig att rally är roligare att utföra än att titta på. Jag var inte heller så imponerad av sporten innan jag provade på.

Så gör du ett försök!



Du kan gå in på



http://www.rally-lydnad.se/default.htm



och läsa mer om rally.



Krama Kimba från oss, kram på er oxå!

2008-06-30 @ 13:45:25
URL: http://raveonavanti.blogspot.com/
Postat av: Lord

Skojj att du ska pröva på det ;D Jag tyckte det verkade ganska förvirrat när jag kollade på ;O

2008-07-02 @ 10:55:36
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0