Jobba lite 19/6



"Före"


Hade haft lite ångest inför o fixa den lilla papollinen eftersom jag inte riktigt visste hur de ville ha den o så =) men så var det verkligen den snällaste lilla hund som fanns. Hade tyvärr blivit lös i magen då den hade ätit sin kompis mat som den inte tålde så den luktade så illa o det var bara att klippa bort det mesta hår där bak för o försöka få lite ordning på hans päls =) men han blev bra till slut :) Tyvärr fick jag han inte till o stå bra, så han står så konstigt men man ser lite skillnad iaf :)



"Efter"

Kommentarer
Postat av: gila

Ååå gud! Nästa gång du gör vid den hunden vill jag att du tar den med hem till mig :P Riktigt stor skillnad också, jättefint!

2008-06-22 @ 22:00:43
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0