Utställning i Tollarp

I lördags (lite efter men skit samma) så var jag o Lord i Tollarp för o hjälpa Eva lite m hennes ena hund o kamma henne o så. Detvar väldigt skojo vara där. Lite drygt för dommare brukar dömma 20-25 hundar i timmen, han här dömde 10!!! så det blev så försenat men då var det tur att det var fint väder :) DiDi hon som vi borstade Är 10 år o blev BIR Veteran o 2:a bästa tik! Hon är så mysig o kelen o Pussglad! Dessutom e hon importerad så hon har kuperade öron =)



"Jag o DiDi!"

Kommentarer
Postat av: Malin

ok.. jag ångrar mig fniss

Kimba är INTE en fraggel i jämförelse med DiDi

såå häftig hon såg ut med dom öronen hi hi hi

Men jag får nog säga att jag föredrar okuperade

Ha det gott i värmen!

2008-07-30 @ 23:46:56
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Lord

Det var kul ;D Didi var jättefin liksom alla andra och vi lyckades ju fixa henne :P Domaren var ju drygast dock xD

2008-07-31 @ 01:17:21
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0