Träning :D

I dag träffades, jag o Kimba, Anna o Pelle, Linda o Avanti o MAlin o Guiness på klubben för o träna lite. De e nämligen ute flitigt o tävliar så de får hålla igång nu under sommaren medans andra har lov :D Jag o Kimba tog bara lite budföring o lite lek bara för det skulle vara skoj. Men det gick bra! :D
Efter vi tränat så hade Anna köpt m rulltårta så då fikade o pratade vi lite. O nu efter att ha känt mycket på Avanti så har jag till 99% bestämt mig. På antagligen måndag åker Kimbas päls av. Hon ska ju snart opereras o nu e det så varmt så det kan vara skönt för henne :) Avanti var så mjuk (förlåt Linda! :P ) o skön så då fick jag ännu mer lust, men jag måste först samla mod över helgen :D



"Linda står beredd m vattnet fall Avanti skulle börja busa!"



"Avanti & Kimba!"



"En pigg o söt Guiness!"



"En glad o nöjd Pelle!"

Kommentarer
Postat av: Linda och Avanti

Hahaha....bra bild på mig me vattenskålen i högsta hugg =). Om du beslutar dig för att klippa Kimba så var jag och Avanti till Evas hundvård i Skurup, hon var jätteduktig. Jag beställde en riesen-klippning, det tog fyra timmar. Avantis bror har åkt ända från Blekinge för att klippa sig på samma salong, jättenöjda. Så ring henne om du vill å hälsa från Avanti och Carlos =). Sök på Evas hundvård i Skurup på Hitta så har du tel nr där. Det ligger mitt i Skurup centrum. Kram så ses vi på fredag!

2008-07-25 @ 23:30:19
URL: http://raveonavanti.blogspot.com
Postat av: Linda igen

Tel. 0411 - 432 45



Nä, det fanns inte på Hitta, men här har du numret =)

2008-07-25 @ 23:32:55
Postat av: Malin

Spännande värre - väntar spänt på bilder på Kimba

i sin nya frissa!! ;o)

2008-07-26 @ 15:32:14
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Malin Josefsson

Vilka fina hundar vi har...

Linda med vattenskål och magen i vädert är en höjdare.



Malin

2008-07-26 @ 21:01:15
Postat av: Anna å Pelle

Så himla bra bilder du tar! Du skulle inte vilja maila Pelles bild till mig?

Hoppas du hade det roligt med oss babbel-tanter, det är kul när du hänger på! Vi ses på fredag!

2008-07-26 @ 21:40:20
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Skojj att ni träffas så o tränar ;D

2008-07-28 @ 13:26:52
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0