Tävling i Oxie

I dag var det samma "gäng" som var o tävlade på oxie. Jag fick startnummer 10.. Ganska lagom. För min del gick det inte så bra på platsliggningen. Hon skällde oavbrutet hela tiden o när jag gick tillbaka så rullade hon! Dock inte så bra men ack så charmig hon e! Haha.. Ajja det går bättre nästa gång, om det nu blir nån nästa gång.

Platsliggning: 0 - skäller ihållande
Tandvisning: 10
Linförighet: 5,5 - kk, vxl pos, halter, snusar
Läggande: 7 - trp, segt
Inkallning: 8,5 - avslut
Ställande: 6,5 - trp, steg
Apportering: 0 - tar ej
Hopp över hinder: 8,5 - avslut
Helhetsintryck: 6,5 - okonc.

Så det slutade på 114,5 poäng o ytterligare en sistaplacering xD



"Linförighet"



"Läggande under gång"



"Inkallning"



"Ställande under gång"



"Apportering"



"Hopp över hinder"

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart ni ska ut igen!!

Bara ni hittar glädjen i träningen igen

och att hon är i bättre balans!

Bara att hojta till om du vill ha tips

eller hjälp. Anna, Malin J & jag ska nog

träna någon dag nästa vecka!



Tjingeling! =)

2008-07-02 @ 22:21:07
URL: http://www.madofi.se
Postat av: gila

Hon har en vän där uppe som hon hälsar på ibland. Så ska hon upp i december när det börjar närma sig julen litegrann. Så tänkte vi att jag ska följa med upp. Tors-sön eller liknande. Bara för att få se huvudstaden :)

Ja det ska bli riktigt mysigt imorogn på marknaden, kul att så många skulle med helt plötsligt :)

2008-07-02 @ 23:08:23
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

Jättebra slutpoäng ju! ;D Ni behöver nog en paus i detta dock :P

2008-07-02 @ 23:11:22
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela å Kimba! Tyckte ni gjorde bra ifrån er igår, men som alla oss andra, vi behöver slipa! Ta en paus, men tappa inte sugen för jag tror att ni kan lyckas! Kramen till er!

2008-07-03 @ 07:56:36
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0