Fredags!

I dag hjälpte jag till o vakta på sommarrocken lite! o som belöning fick jag gratis inträde. Men jag var där bara en dag för jag hade fullt upp resten av helgen. Så jag valde att åka dit i fredags för o se CRASHDIET!



"Min outfit för dagen!"


Min uppgift var att dels sitta nere vid husvagnarna o kolla så bara de m pass kom in där. O sen skulle jag också hjälpa till m o släppa in artisterna på området.. så jag klagade inte ;D Musik e livet!!!



"Sångaren, inte så bra som den gamla men grym ändå! Jaa, vad mer ska man säga!"



"Gitarristen som hade såå bra solon!"

Hade hört att de inte skulle vara bra live, men kan efter att ha upplevt de själv nu inte alls hålla m! tyckte de var väldigt väldigt bra!
Sen körde jag in o hämtade Lord på stationen :)

Kommentarer
Postat av: Lord

Vet inte vartifrån det påståendet kom ifrån :P Säkert några avundsjuka ;O men kul att du gillade dom! :D

2008-07-14 @ 22:20:07
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Men alltså sångaren är HET!!!

2008-07-15 @ 23:17:48
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0