Träningsdax igår!

I går var jag på bruks m massa andra o tränade :D Det var skoj, fast tyvärr hade jag ju inte m Kimba eftersom hennes ben inte e helt bra. Men nästa vecka ska hon m =) Tog en massa bilder, här kommer en del!



"Mamma kom dit en stund m Cocos. Det gick bra. Hon börjar bli jätteduktig!"



"Hon fick hälsa på Pelle. Perfekt hund o hälsa på för han e så lugn o charmig!"



"Jenny o Zorry kampar lite!"



"Efter ett ställande fick han springa bak o ta sin leksak!"



"Efter de tränat stod vi o prata lite om deras träning!"



"Söte Lille Zorro :)!"



"Anna o Pelles tur! Tror nog hon ville få fram att vi skulle vara petiga!"



"I väntan på godis! Det gick så himla bra för de 2 i dag! Lycka till på söndag!!!"



"Vet inte vad som görs här, tränar kanske på utställnings-ställande?!"



"Sen kom Malin ner o hälsa på m Guinness o Axa!"



"Axa, hon visste hur hon skulle posa!"



"O det visste faktiskt Guinness också :)!"



"Pelle hade lite mer problem m det.. Han ville ha en väldig närbild :)!"



"Men sen så slog han på sin charm!"



"Camilla o Nouchis tur här i ett fint linförighet innan ett ställande!"



"Ett lyckande ställande!"



"Inkallning, hur bra som helst!"



"Nouchi har lite problem m andra hundar m så här råkade Axa bara kolla lite på henne!"



"O sen, stunden efter blev hon from som ett lamm igen!"
Alla har sina favoritraser, o Briard e absolut min!



"Malin o Guinness tränade också lite...!"



"Söta Axa :)!"



"Gör sig beredd inför ett hopp!"

Tack för i går, det var som alltid lika skoj o träna m er fast jag inte hade hund m mig.
Synd bara att jag missar Annas tävling på söndag men jag ska hålla mina tummar!

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Nästa gång ska det inte vara så blött och geggigt. Det har jag bestämt. Hahahaha!

2008-12-10 @ 10:18:32
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Ser ut o vara jätteskoj! Kul att Cocos o annette kunde följa m.

2008-12-10 @ 10:51:09
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Heeej!

Vad kul med massa bilder! Jag håller tummarna att Kimba blir frisk snart!

Kram Jenny (som är på bra humör igen... hehe!)

2008-12-11 @ 09:39:50
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0