Snart träning =)

I dag gick jag en runda m Kimba.. hah alåter som om jag inte brukar det men det gör jag dagligen men idag tog vi det så himla lugnt, fastän jag visste att jag var tvungen att vara hemma om ca 45 min för mamma o pappa skulle köra. Men vi tog det lugnt, o mot slutet kändes det riktigt bra.
Kan inte säga att hennes överskotsenergi e borta men den börjar o försvinna o nu börjar det bli som vanligt igen på promenaderna o det e skönt :)

Nu ska jag o vila lite innan jag ska o hämta Camilla o Nouchi för vi ska träna på bruks :)  Det ska bli skoj fast jag e såå trött.

Kommentarer
Postat av: Lord

Hoppas du har det så skojj! <3

2008-12-18 @ 20:10:13
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela!

Hoppas att ni hade roligt igår på klubben?!

Kursen jag läser är en distanskurs på Högskolan i Kristianstad om folkhälsoarbete, jätteintressant men phu vad jobbigt det blir ibland när allt annat kör ihop sig också.

Japp, köpte hundmassage och stretching boken på adlibris. Tänkte det kunde vara bra för Pellen!

2008-12-19 @ 09:28:44
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0