Neeeeeeej!!!! :(

2 tråkiga besked just nu.

Farfar fick åka in m sin hund, en japansk spets till veterinären eftersom när de var ute o gick så hörde han bara hur Jon skrek till så ringde han pappa så åkte de till malmö djursjukhus där de fick konstaterat att korsbandet hade gått av. Eftersom Jon var 12 år bestämde de att det var en för stor operation + mycket jobb för rahabilitering efter så de beslöt sig för att somna in.. Det vet man iofs om att det kommer när man skaffar sig djur men det e alltid ett svårt beslut o ta :(

O när jag kom hem o vi hade ätit lite nu i kväll så skulle Kimba hämta sitt tuggeben så såg jag o mamma att hon haltade igen.... samma ben som vi var hos veterinären för för 2 veckor sen. Trodde först bara det var en synvilla men icke.. hon har börjat halta igen o hon tog ett sådant hoppla steg när jag var ute o kissade henne nu innan sovdags. 3 dagar efter vi slutade m hennes tabletter. Vi har ändå tagit det lugnt. Tränade på bruks i torsdags men då tog vi bara linförighet, läggande o inkallning.. Hon får inte busa här hemma för vi vill hon ska ta det lugnt ett tag till o hon har bara fått koppelpromenader, dock har jag utökat de till 40 mins runda. Men inget spring eller bus.. Så tråkigt o jag har sånt dåligt samvete fall det e för nåt jag har gjort..
Min lilla Fluffboll <3

Kommentarer
Postat av: Lord

trist :/ men det m Jon var nog bäst som det blev :) Kimba blir säkert bra snart oxå :)

2008-12-21 @ 09:14:26
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Känn inget dåligt samvete, låter inte alls som du gjort något fel! Men tråkigt är det ju. Vad sa dom att det för slags hälta förra gången du var inne med henne?



Kramar Jenny

2008-12-21 @ 14:30:47
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela!

Vad tråkigt! =(

Det var ju attan med hennes ben! Du får köpa kryckor till henne... Ibland tar det tid sånt där, men visst är det tråkigt.

Krya på dig Kimban!

2008-12-21 @ 18:52:47
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0