Dancing Queen!

Jaa, inte jag då utan Kimba.

Nu håller vi på att sätta ihop våra moment till en lite längre kedja typ för i bästa fall blir vårt första freestyle program klart tills jul så jag kan visa släkten det då när vi ska fira jul här hemma :) Det hade varit lite skoj :D

Så i dag var det första gången vi var ute på gräsmattan o vi inte bara körde 1 o 1 moment utan en del moment på raken + att när vi var där ute o dansade så var det 2 nya moment som helt plötsligt kom till o det 1 sitter hyfsat faktiskt för o bara vara tränat kanske 3 ggr i dag :D Så himla skoj!

Älskar Kimba så mycket. Hon e bäst min lilla fluffs! <3<3

 

*God Jul*

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska bli spännande att få se till jul...träna på ni två ...så blir det nog jätte bra..lycka till!

2008-12-18 @ 08:08:19
Postat av: Lord

ska bli kul o se! :D

2008-12-18 @ 09:11:54
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja, även andra kan tycka det vore kul att kolla på... typ jag : ) Lycka till! Vill du ha sällskap på träningen ikväll kan du höra av dig, jag är hemma hela kvällen!



Ha det fin fint!



Jenny

2008-12-18 @ 09:44:24
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0