Börjar bli långhårig :) + veterinärsbesök!

Nu börjar Kimba bli långhårig igen så jag fick ta in mitt trimbord eftersom hon hade en del knutor o tovor som jag skulle ta bort :) Tunnade även ut hennes lugg lite, så där fortfarande e en lugg men man kan skymta hennes ögon (bild kommer snart)



"Det var så många månader sen hon stod på det :)!"



"Efterbild!"



"Sen hörde hon nåt o då skällde hon xD!"



"Sen blev det Cocos tur, gäller o börja i tid. Eller hon e snäll o kamma men bordet e lite läskigt!"



"Kimba vill in på mitt rum hela tiden, jag fick såna smakprover från Royal Canin som var bra för tänderna o hon älskar de!"



"När hon väl kommit in o inget gett henne godiset o man e av med henne så har hon somnat på golvet min lilla Fluff <3!"



Var hos veterinären för en stund det m hennes ben. Hon markerade ömhet i hennes högra knä fast mer kunde hon inte känna så länge hon stod upp för då spände hon sig i alla musklerna. Så hon fick lite lugnande medel o då fick jag sätta mig ut o vänta lite o sen bar vi in henne o veterinären kände o klämde o det var inget fel på ledbanden o hmm ( tappat ordet men nåt annat som sitter vid ledbandet) men båda var stabila så det var skönt!!!
Nu ska hon vila o Bara gå på koppelpromenader i 1 vecka.. Hur ska det gå?!

Kommentarer
Postat av: Lord

Såna fina bilder! :D Kimba blev fin :) Cocos ser ju ut o njuta lagom ;O hahaha Skönt att det bara var en sträckning :)

2008-12-09 @ 21:36:16
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Du får sätta Kimba framför trummorna så hon har att göra fniss!

Tack för igår, det var (som vanligt) roligt!

Ha det så bra i Berlin!

2008-12-10 @ 08:38:06
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0