2a advent + helgens händelser =)

I dag e det 2:a advent, snart e det jul o då får vi hoppas på en vit jul, vilket det sällan e men hoppas kan man alltid!
I helgen var jag uppe hos Lord, vi julbakade, lussebullar o knäck. Det blev mumsigt. Sen spelade jag, Lord, Katta (hans syster) och Jocke (en kompis) kotte. Det var skoj o sen kollade vi på en skräckfilm men den var inte så skräckig utan bara rå o blogid. Eden Lake hette den. Usch så illa jag mådde!!



"2:a advent!"



"Förra veckan var Gisela här m deras kisse Simba. Det var ju såå spännande!"



"Jag köpte en ny liten kompaktkamera o detta blev första bilden. Mys i bädden!"



"Söta söta Sam!"



"Kimba tog morotar från TVbordet xD!"



"O lille Fluff sträcker på sig på golvet :)!"



"När vi spelade kotte, fr v, Lord, Katta o Jocke :)!"


Det e skönt, nu e Kimba nästa bra i sitt ben igen. Haltar lite när hon precis rest sig o när hon springer lite tar hon ibland små hoppsteg, så det e koppelpromenader o lugna puckar några dagar till.
Som sagt, jag har köpt en ny kamera o den e skoj o fotografera med, ska prova den på tisdag då vi ska träffas på bruks o träna. Hoppas alla kommer!
Sen kan jag ju passa på o tillägga att jag har uppdaterat min andra blogg, http://worldofnature.blogg.se händer inte så ofta eftersom nu e det för kallt för min kamera att vara ute o skåda men kolla gärna in där =)

Nu ska jag gå o lägga mig o kolla på film o i morgon ska jag in till stan o fixa mina sista julklappar.. Känns skönt att vara ute i gooood tid. Händer inte alltför ofta xD

Kommentarer
Postat av: mamma

Jasså din hund får ta själv från bordet...vilken tur att det inte var Cocos...kan tänka vad du sagt och gjort då !! Kul med ny kamera hoppas du tar många fina bilder...kram

2008-12-07 @ 21:58:58
Postat av: Lord

så skojj vi hade det i lördes :D Tack så jättemycket älskling! <33

2008-12-07 @ 22:33:30
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Yes! Vi ses på tisdag! Har lite grejer som jag skulle vilja att ni göra när Pelle ligger platsliggning... Oh, vad jag har funderat på träningen! Ses!

2008-12-08 @ 08:19:51
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0