Yeah!

Kom hem från Lord för en stund sen, sen lagade jag mat o sen tag jag Kimba på en promenad :) Har varit så himla trött i dag så det fick bli en hyfsat kort rund, hon får få längre i morgon =) Håller på o läsa Cesar Millan - Be the pack leader, just nu. Den e på engelska för den e inte översatt än, men jag kunde inte motstå o köpa den när jag var i Dublin, förstår inte 100% men dock 85-90% o det e mer än jag trodde jag skulle förstå, men tror ändå jag ska köpa den på svenska när den väl kommer ut =) O han e alltså så bra! Jaja, nu kommer lite bilder sen dagens promenad :)



"Såg en häger på åkern o det förvånade mig att hon inte provade att springa efter den fastän hon snart märker att flygandes saker hinner man inte i fatt xD!"



"Fick posa på en bild också, tyvärr ser man inte så tydligt på denna bilden att här i från sett det vänstra örat är ca 4-5 cm högre upp. Ett Mycket gulligt skönhetsfel!"

Kommentarer
Postat av: Lord

fina bilder! ;D o kul att du var här :)

2008-08-25 @ 22:10:41
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

det är skönhetsfelen som gör en personlig :P

2008-08-26 @ 11:15:47
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Jana

Skönhetsfel? Det är väl bara bra med ett öra som är lite högre, då hör man bättre. Påstår Hathil i alla fall, som med åren har lärt sig att ställa upp såväl sitt halvt terv-öra (höger) som nu även sitt kvarts trev-öra (vänster, men då måste det vara något jätteviktigt). ;-)

2008-08-26 @ 18:18:26
URL: http://isgardsdjur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0