Ryggsäck!

Har länge tänkt på att skaffa en ryggsäck till Kimba så när vi åker på utflykter så kan hon hjälpa till o bära så hon får en liten uppgift o så. Men det har inte blivit av. Men i dag när vi var nere i trelleborg gick jag in i djuraffären o så bara uppenbarade sig en sån där, så då köpte jag den, Kollade så man kunde spänna in o ut den o spände in den på max eftersom den såg lite stor ut, men när jag kom hem o provade den på Kimba så var den för liten, inte ens på max utspänt passade den henne xD Jag tycker hon verkar stor men brukar alltid vara mindre så nu när hon e klippt ser man ju hur stor hon egentligen e men så passade den inte, så den får ligga tills Cocos blir stor så får jag köpa en ny =P



"Ryggsäcken som var Kimbas för en stund men inte längre!"

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej och tack för ditt besök. Håller min Chili nerklippt och hon tycker det är kanonskönt.

Läste om din Irlandsresa, bara lätt avis! En gammal dröm för mig är att åka dit.

Ha de gott

Ingrid med Chili & Soya

2008-08-22 @ 18:18:00
URL: http://briarder.wordpress.com
Postat av: Jana

Ha, en sådan hade jag också till min Briard-Terv-blandning. Han passade i den men den gick sönder med en gång när vi klev på tåget. De blir bara för breda. ;-)

2008-08-23 @ 14:42:22
URL: http://isgardsdjur.bloggagratis.se
Postat av: sandra

jag har en sån ryggsäck till casper :) fast jag glömmer alltid bort att använda den. men jag tänkte faktiskt på det idag att jag ska börja använda den mer.

2008-08-23 @ 16:14:06
Postat av: gila

Ah jag sa ju det, den såg ltien ut :/ Nu har iaf Cocos en :P

2008-08-23 @ 17:12:25
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0