Irland!

Nu har jag tillfalle o uppdatera bloggen lite snabbt! Det finns inget AAO har sa nu far klura ut det anda :) pa fredag kvall/natt kommer jag hem sa pa lordag kommer en uppdatering om vad som har hant. Halsar iaf pa Lord moster o hennes familj i Dublin, mycket trevligt. Vill ocksa ha slakt utomlands. Men vi har aven gjort en tripp till NordIrland, Belfast o sa. Min mamma e iaf snall o skicka ett mms dagligen pa Kimba, saknar henne sa men snart ska jag fa kramas m henne. det ska bli mysigt. Men pa lordag kommern en langre uppdatering sa vi hors da igen :)

ha det lika bra som jag har det har nere :) hej hopp!


Kommentarer
Postat av: gila

Kimba var faktiskt inte med! Hon fick stanna hemma :)

2008-08-12 @ 22:22:35
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela! Tack för dina inlägg! Saknar att läsa bloggen din, så uppdatera SÅ FORT DU KOMMER HEM!!! ;)

Ha det fortsatt kul på Irland!

2008-08-13 @ 08:41:56
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0