hemresa

i morgon 6.30 kommer taxin o hamtar oss sa e vi pa flygplatsen vid 7.15 o sen vet jag inte riktigt nar planet gar men vi e i sverige runt 12. sen ska vi ta oss in till GBG centrum o vanta pa tag saa lange men sen aker vi tag o 21.50 stannar vi i vinslov o dar ska mamma o pappa mota mig o ha fluff m sig! :D ska bli skoj o traffa henne, har saknat henne sa. ska forsoka ta bild pa nar jag traffar henne :D blir inte sa latt men vart ett forsok :) nu ska vi o sova, har packat klart allt o vagt vaskor o liknande :)

God natt sa hors vi i morgon eller lordag :)

Kommentarer
Postat av: Linda och Avanti

Hoppas ni haft det riktigt mysigt och skönt på Irland! Jag skulle oxå vilja åka dit.....

Kimba har säkert saknat matte en väldans massa och kommer att anfalla dig med hur mycket pussar och svansviftningar som helst =).

Hoppas vi ses snart, ha d gott, kram Linda och Avanti!

2008-08-15 @ 09:31:30
URL: http://raveonavanti.blogspot.com
Postat av: Lord

Welcome home to Sweden baby <3

2008-08-16 @ 10:20:04
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0