Fixat i trädgården hela fina dagen =)

I dag har jag bara hållit på ute. Det är väldigt varmt så en dusch lockar otroligt mkt. Men jag ska nu köra hem till mamma o pappa för att raka ner Kimba så det känns inte lönt än att duscha utan har packat ner saker så jag kan fräscha till mig där efter jag är klar med Kimba! Här kommer iaf bilder på dagens slit i trädgården! =)



"Innan =)!"



"Efter =D!"



"Innan!"



"Efter :D!"



"Innan =)!"



"Efter. Nu är grillplatsen uppletad och grillen ska invigas med goda vänner i morgon =)!"



"I stormen i söndags så blåste alla fönsterna i uterummet i sönder =( jättetradigt! Inte kul när man har hundar!"



"Roade mig med att rensa upp det mesta. Finns säkert mer kvar men jag har satt staket utanför så hundarna inte kommer in där. Vill få bort de gröna växterna som växer där men deras rötter satt hårt =(!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0