Dåligt samvete...

Jag är en person som ständigt och hela tiden lever i mitt dåliga samvete... För saker jag gör, saker jag inte gör, saker jag borde göra/säga. Det är inte hälsosamt - jag vet men har ingen aning vad jag ska göra åt det.
Är jag ledig en dag o bara ska ta det lugnt, typ läsa, kolla på lost, sova länge o annat lugnt som inte har någon mening får jag dåligt samvete. Jag kan inte sätta mig ner o läsa (vilket jag gillar) utan att känna, nu hade jag kunnat städa bilen, gått m kimba, städat mina rum, träffat vänner som jag sällan hinner med längre eller annat.
Nu sitter jag här på mitt rum, mår jättedåligt. Har haft feber i 2 dagar fast jag jobbade igår ändå men i går kväll var det ännu värre. Vaknade idag o var förkyld, febrig o illamående. Tog en ipren, nässpray o en myspromenad m Kimba men mådde lika dåligt efter o fick ringa o sjuka mig till jobb. Har sååå dåligt samvete för det för sånt gör man inte men det känns int eså fräscht o stå o snora vid kunderna o behöva sätta sig emellanåt för att man får svimningskänslor. Men jag är en person som inte ska bli sjuk.
Så vad har jag gjort i dag. Som sagt gått m Kimba, ätit frukost o kollat på lost o sovit lite. Vaknade m dåligt samvete så jag har fått fixat tvätten o håller på o städa mina rum i slowmotion för huvudet hinner inte m kroppen. Men känns det bra?! Nej.
Usch vilken deppig dag. Så nere jag känner mig.



"Freestyleprogrammet sen jubileét!"



"Fiskmås som jagar mask!"

Kommentarer
Postat av: Sarah

Pamela.... det där med dåligt samvete.... känns igen... har jobbat med det med hjälp av hjälp....och det har hjälpt:) Hör av dig om du vill ha lite tips på en braing:)



Du är duktig och flitig! Allt du gör för klubben betyder massor!

2011-10-19 @ 22:03:17
URL: http://www.sarahlina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0