Ett tag sen

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade. Har tyvärr inte än lagt ut bilder sen agilitytävlingen. Ska jag vara ärlig så har jag inte ens kollat på de, men tiden bara flyger iväg o jag flyger inte med den. Här kommer lite bilder om de senaste dagarna!



"På väg inte till malmö!"



"Vi gick en runda i malmö m hundarna - ut till limhamnsfältet!"



"Karl =)!"



"I torsdags så var det dags för Björn Rosenström. Äntligen fick jag sett han! Han spelade dock för kort tid. Tyvärr var där inte så mkt folk. Han skulle spelat i sommar i en park utomhus o inte inne på KB. Men han var bra ändå!"



"Björn Rosenström!"

Har inte heller lagt in bilder sen grillkvällen i fredags - men de kommer också! Kanske redan i morgon men vågar inte lova något. Nu e klockan på tok för mkt o jag borde sova men varför e jag inte trött?! Just nu känns det lite mindre bra. Ska in o duscha o se fall det känns bättre efter det. Sen även plocka fram allt inför tävlingen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0