Operation Vittringspinnar!

I dag - äntligen såg jag liite barmark utanför mitt fönster o då tog jag med mig lite godis o en massa vittrningspinnar för nu jäklar ska vi börja träna det momentet! Känns som om detk ommer ta lite tid o träna in så det e lika bra att börja nu. Köpte ju en massa föremål på IKEA för ett tag sen men den idén har jag lagt åt sidan utan nu provar vi ett annat sätt, mer effektivt hoppas jag! Det kändes bra iaf, hon slog på näsan o det var väl meningen i det momentet? =P Tog 2 dåliga bilder med min mobil!



"Duktiga hund!"



"Kämpar med sin nos, vilket sinne!"

I går så var vi iaf på second hand runda i stan, blev inte så många ställen som vi trodde för några var stängt men en del blev det. Trevligt trevligt! Jag gjorde några fynd! Dels hittade jag en såå fin kastrull som jag inte kunde motstå o sen även 3 hundböcker. Eftersom jag inte har några såna så fick jag ju köpa de!



"Min fina kastrull!"



"De böckerna jag köpte. Spännande med Inki Sjöstens bok, när ens idéer sinar så kan man kolla där!"

När jag kom hem därifrån åkte jag till skogen m våra hundar för o gå en runda där m Karl o Bengt. Det gick bra. Kimba var lös ganska mkt o var mestadels snäll mot Bengt. Fast sen fick Kimba nog spår på nåt för då stack hon, var borta en stund o sen såg vi nåt i skogen - en hare men ingen Kimba som kom nån stund efter o spårade den stackare haren men då fick jag tag på henne o då kopplade jag henne för jag vågade inte ha henne lös där mer. Vi får träna mer på våran antijagträning! Därefter fikade vi! Trevligt :)

När jag kom hem tog jag bara det lugnt. Orkade o kände inte för att åka ut på bar-runda men hoppas ni hade trevligt ändå ;) haha! Nä men nästa gång om sisådär 3 månader Då följer jag m! Satt o kollade på utbildningar o försökte tänka på framtiden, ett ämne som alltid får mig att må lite dåligt men i bland måste man tänka på det. Det var tills moster ringde o sa att morfar mådde dåligt igen.
Han åkte in på sjukhus akut i måndags. Då hade han fått en hjärtinfarkt o sen ringde han till mamam så körde de in. Låg inne tills i fredags em o då kom han hem men fick åka in i går natt igen. Fast denna gången till malmö för akuten i trelleborg hade stängt. Usch det e så jobbigt. Tänker på dig morfar, kommer in o hälsar på i morgon!! <3

Nu iaf ska jag snart bli hämtad utav Anna så ska vi åka till klubben för o hålla vår första valpkurstillfälle! Ska bli spännande :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas det gått bra med valpkursen idag! Ses imorgon!

2011-01-16 @ 19:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0