Filmer från dagens träning!

I dag träffades jag o Karl hemma hos Ingrid för o ta en tur till ett närliggande ridhus för lite lydnadstränign. Snacka om att jag har abstinens med våran träning!!! Snön hindrar det mkt! Men iaf. Promenaden dit var okej, stackars lille Bengt - förlåt för min surkärring!
Jag hade tagit med min videokamera för det är så nyttigt att se hur det faktiskt ser ut! De andra 2 "ville" inte men det tror jag faktiskt att de ville så Nästa gång tas den med igen - denna gång för att få med er på film! Lägger inte ut alla för där blev en del. Tar de bästa och eller roligaste!



"Vårt fria följ som jag e sååå nöjd med!"





"En rutan som jag belönade men tveksam till om jag skulle. Gick in på rätt håll men med lite serpentiner innan!"



"Provade att skicka till rutan 2 gånger o det gick faktiskt väldigt bra. Hoppas att det börja sitta lite mer o mer!"



"Sen tog jag även 1 inkallning m ställande vilket jag blev väldigt nljd med! Ett moment som i bästa fall också börjar ta sig!"

Längtar iaf till det börjar bli lite barmark så man kan träna mer o på fler ställen. Måste lägga ner mer tid på våran platsliggning...


Kommentarer
Postat av: Karl

Hahaha ber om ursäkt för min mage under bl.a. det fria följet, jag tror den var hungrig.

Men visst gick det bra! =)

2011-01-15 @ 00:31:45
Postat av: Ingrid

ha ha så du tror vi egentligen ville bli filmade!!!!!Det e så nyttigt att se på sen.

Tack för trevlig träning!

2011-01-15 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0