Svalt en groda!

Ja så känns det för nu börjar jag få tillbaka lite hopp!
Igår så träffades jag o Karl på klubben för o träna lite! En lyckad träning för oss båda! Det e härligt när det blir så! Jag började m fritt följ o jag hade en sån taggad hund! Härligt o se. Vi har snea sittingar men kontakten e bra o hon e med mig mestadels så det känns skönt. Sen skulle jag prova ett nytt sätt för att försöka få bort mitt DK på inkllning m ställande men det gick inte så bra, det blev förvirrat =P Så nu ska jag prova minska mitt DK o försöka få bort det på det sättet + göra fler raka inkallningar, annars känns det bra! Rutan känns också bra. Har fortfrande mina skålar men tar kanske 1 av 5 tom för att se hur det går, vilket det gör! Min toshund börjar bli riktigt duktig! Sen tror jag inte att vi gjorde så mkt. Förutom en platsliggning men det går inte så bra så vi stod länge o diskuterade fram o tillbaka. Svårt det dära.
I dag var jag på klubben igen för o få hjälp utav Sarah o Maria. Tusen tack för det! De kom med en massa bra tips o de kollade på henne o sa vad de tyckte o i det stora hela så var hon inte så hopplös trots allt som jag fått oss att känna det. Nu ska jag träna platsen mkt o ofta för nu tusan ska det funka! Nu känner jag mig mer hoppfull o tror verkligen vi kommer att få till det!
NU ska jag lägga o läsa enny bok som jag beställt m Paulo Coelho som kom i dag. Överaskningen var att den var på svenska!? Trodde den var på engelska men glad blev jag! Lät mkt bra iaf! Nighty night!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha, svalt en groda och få tillbaka lite hopp xD hahahaha,



haha och hur tusan kunde du läsa så fel på min blogg? haha. Har lagt upp bilder från kvällen nu, alla va fula som stryk, sååå himla kul! Du hade älskat det!...saknar dig

2011-02-11 @ 05:47:40
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jadu dessa dk!!! Vatt på klubben idag o tränat. Jobbar osså med mina dk.Gick sisådär!!!

2011-02-11 @ 12:48:13
Postat av: V

Lämnar en rad då jag kikat förbi :)

2011-02-11 @ 15:26:55
URL: http://veronicamedc.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Hejja hejja hejja!!! Ni kommer sätta platsen, det kommer!!!

2011-02-11 @ 17:17:16
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0