Min lediga dag =)

I dag var jag helt ledig! Fast som alltid så är de välplanerade =) Vid 9 kom lilla Kimba o rev på dörren o när hon precis skulle hoppa upp i sängen så sa jag att det var inte lönt för jag skulle gå upp o då gick jag rätt in i duschen o när jag var klar så var jag av m henne o hittade henne istället i pappas säng. O sen kom mamma hem o vi åt frukost o sen körde vi upp o lämna min bil som skulle fixas hos bilmekk m mitt lås + lampan bak hos Kimba. Då följde mamma m o vi hade äen hundarna med för sen gick vi en långrunda. När jag kom hem så lånade jag mammas bil o körde till klubben en stund m Kimba för o träffa Karl. Vi gjorde en platsliggning o lite slalom o sen gick vi in o åt gott o prata om muskler mm o klippte Bengt tassar.
Sen närjag kom hem så åkte jag direkt upp o hämta min bil o sen slöavsnitt utav LOST. Det tar några avsnitt innan man fastnar helt. I början så kan man se ett avsnitt varannan dag men nu vill jag se fler hela tiden. Det sorgliga e att jag har 2 avsnitt kvar (blir nog klar m de idag) o sen e säsong 1 slut o jag har inte 2an. Får se vad plånboken säger, men efter min tröstshoppng i söndags så känns det som detfår vänta ett tag =(
Sen var det dags att köra till klubben för årsmöte men innan dess så ville jag in om skivlagret för jag har tröttnat på min musik i bilen o har haft problem o bränna ut så att min cd-spelare i bilen har velat spela upp de.
Men iaf på mötet diskuterades intressanta o mindre intressanta saker! Det roliga var när de skulle dela ut prisen! Så många duktiga ekipage vi har i klubben! Jag fick pris! För bästa kämpe o får årets prestation i agilityn =) Jätteskoj!



"Min stjärna! Den vänstra e som bästa kämpe o den högra för årets prestation o den finaste av allt hon i mitten! Min lilla hund som e det finaste priset jag har <3!"



"Nu ska jag stänga dator o kolla på LOST o sen göra som Kimba, sova!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett jätte stort grattis till dej och din duktiga hund.

Jag var jätte stolt där jag satt i soffan.

2011-02-02 @ 22:08:31
Postat av: Karl

Ja. Oj vad stolt jag är. Hoppas du höll ett fint tack-tal. Glöm inte bort oss där du sitter på toppen ;-)

2011-02-03 @ 07:27:29
Postat av: Ingrid

Kul att just du fick dom priserna!Jättegrattis!

Håller med hon i mitten e finast!

2011-02-03 @ 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0