Dag 21: När jag var liten

När jag var liten var min dröm att åka till månen - vilken den fortfarande är. Tidigt så märkte jag att det var något speciellt med den. Den får mig att bli så känslosam o lite halvdeppig men det är en underbar känsla. Förut tog jag alltid min vita springare (min vackra Victory-häst) barbacka på månskensritter. Det var så mysigt. Allra helst när det var höst och luften var sådära härligt kyligt. Så red vi en runda o sen gick jag in o la mig o kollade på sagan om ringen. De flesta låtar jag skrivit ha skrivits under månen. De flesta dagar då jag gråtit har varit när det har varit måne. de flesta kvälls/natt promenader m Kimba tas när det är måne. Den e mäktig...



"Månen!"

Natta: http://nathalieisaksson89.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Månen är verkligen vacker :)

2011-08-24 @ 23:18:34
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0