Uppdatering =)

Var ett tag sen jag uppdaterade o nu när jag tömde mitt kort så fanns där en del bilder =) Här kommer de!



"Min stackars hund får ingen mat hemma så nu ska hon ringa o beställa på resturanger...!"



"Pappa o Cocos myser! Sötisar!"



"Bjöd som sagt på mat för ett tag sen, förrätt. Liten Malin variant sen nyår!"



"Huvudrätt, enchiladas m hemmagjord guacamole!"



"Storskarv som satt på en stolpe i malmö!"



"Letade godis med hundarna!"



"Kimba ville ha äpple xD!"



"Bakade scones i dag. Det var så MUMS!!"



"
O äggröra o drack te såklart!!"


Kommentarer
Postat av: Lord

Så gott det ser ut! :D Får du bjuda på igen så jag får smaka :)

2010-02-10 @ 11:32:36
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi kan intyga att maten var super god. Ett gott rött vin till. MUMS!

Ja Kimba blev trött på att vänta på maten drog ut lådan och snusade upp menyn från millenium. haha

2010-02-10 @ 13:19:34
Postat av: Anna o Pelle

Nu blev jag hungrig...

Sconsen ser JÄTTEGODA ut! dräggel

2010-02-11 @ 10:46:40
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Emma

Gud pamela, jag blir hungrig...Ser jätte gott ut! Kram

2010-02-11 @ 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0