Tomtehoppet! =)

I dag styrdes bilen mot Sturup för det var dags för en inoficiell agilitytävling aka Tomtehoppet! Det var verkligen skoj! Vilken skillnad på stämningen på agilitytävlingar o lydnadstävlingar. Kollade på small o medium o när väl large kom igång så var där folk man kände + skulle ställa upp själv. Bad en som Ingrid känner att filma o det var hon bra på fast hon kände inte igen mig m tomteluva så någon film där blev det inte, HAHA. Men det var inget o se. Kimba var så loj o travade sig igenom banan. Hon hoppade knappt o hon trippade så fint över långhoppet o ville inte in i tunnlarna utan sprang fram o luktade på julbocken, min lilla Fluff <3. Det gick inte alls bra men jag tyckte det var jätteskoj o lärorikt xD
Kommer lite filmer på annat känt folk!



"Anna o Zandi!"



"Ingrid o Isa!"



"Ingrid o Isa!"

Tyvärr så mår Bengt inte så bra i sin rygg så Karl lånade en flattehund!



"Karl o Kaos!"



"Karl o Kaos!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Så kul att se! Hmm man ser verkligen allt som man inte vill se ha ha nyttigt tack för en trevlig dag!!!

2010-12-04 @ 18:40:46
Postat av: Karl

Allt går mycket långsammare när man tittar på det på film. Satan att jag missade hoppet efter tunneln, något jag inte ens fattade att jag gjorde... Men det var lärorikt, och himla kul sällskap =)

2010-12-04 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0