Julafton =)

Inte den snabbaste på o uppdatera men här kommer lite bilder från våran jul. Det var bara jag, mamma,pappa, Gisela o morfar. Första gången vi var så få. Kusinerna var uppe i Sundsvall o sen var det även första året utan mormor. Det var tomt för det var hennes absoluta favorithögtid. Men vi lyckades göra dagen trevlig ändå =) Vi åt GOD mat, spelade julklappssspelet, delade ut julklappar och även spelade vi ett sällskapsspel!



"Månen <3!"



"Förätten som morfar stod för. Avokado m egengjord räkröra - MUMS!"



"Huvudrätten som mamma gjorde. Baconlindad fläskfile m potatisgratäng o gröna långa grönsaker o svampsås - GOTT!"



"Cocos gick o tjuvade julklappar!"



"Sen fick jag kallat på Kimbapolis så höll hon vakt!"



"Mamma under julklappsspelet!"



"Gisela o pappa!"



"Morfar!"



"Söta lilla Cocos!"



"Sen även efterrätten som Gisela fixade - chokladmousse m contrö i - JÄTTEGOTT!"

Det jag fick i julklapp var: En musikalbok med massor av låtar o ackord i! En underbar badmössa, chokladkartong o X-cider från kollegan o pengar från farmor o farfar o morfar som jag ska ta till min fotokurs :)! O sen fick jag även en 3 dagars biljett till SWEDEN ROCK!!! Det ni folk ;) Tusen tack för ALLT! :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vart är julamaten :O inga köttbullar o prinskorvar :O:O...haha erkänn att badmössan va den bästa av aaaalla klapparna ;)

2010-12-28 @ 14:23:57
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Kanonjul ingen julmat!!!Sweden rock så bra present!

2010-12-28 @ 22:59:30
Postat av: Anna o Pelle

Vilka bra julklappar!!! Måntro du blev glad för Sweden rock festival biljetten? Hoppas det kommer kanonbra band!

Visste väl att Coccosen var en lite klapp-klämmare... Tur Kimba kan hålla koll.

2010-12-29 @ 16:17:36
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0