Låååång promenad =)

I dag så kom jag tidigt hem från skolan efter att ha gjort ett engelskprov. Fick även sms från posten att äntligen mitt brev kommit från SKK men när jag skulle hämta ut det så hade jag inte mitt leg m mig så då fick jag köra hem igen, Utan dipolm!! Så när jag kom hem så körde vi till Lomma för o hämta Cocos nya bilbur som kommit in. SÅ gick vi där på minizooet o kollade på getter o kaniner. Jättefint hus till kaninerna hade de.. Ideer som jag absolut kommer ta efter!
När jag kom hem därifrån var jag sugen på att gå en långpromenad m Kimba. Så jag gick 6.8 km, 9188 steg o det tog 1 h o 17 min. Raskt med andra ord! Har som sagt bestämt mig för att lita mer på Kimba så hon var lös större delen av rundan o det gick braaaa! Älskade lilla hund <3



"Min Fluff på promenaden!"



"Det blåste lite xD!"



"Lös till o m på asfaltvägen!"



"Tusingfoting!"



"Lös på promenaden!"



"När jag kom hem strechade jag Kimba. Får vara rädd om hennes små ben :)!"


Igår när jag körde från svedala så var jag frusen, stressad o lite nedstämd så ringde jag hem o bad de fylla upp ett varmt bad till mig. Så kom jag hem så hade mamma gjort det jättemysigt! Tänt levande ljus o lagt i en badbomb som luktade såå gott! Det var så himla härligt!



"Mysigt...!"


Kommentarer
Postat av: Lookie

Hej hopp!

Viiilken snäll mamma du har! Kanske hon vill adoptera mig? Bra att du vågar lita på Kimba, det går ju så bra! Idag har jag, Ante, Lucas, Emma och hundarna varit i bokskogen på promenad, vi gick inte så långt men vi hade med oss fika och en engångsgrill och korv! Smaskens =)

Imorgon ska jag på spårträning, jag struntar i utställningen i Hässleholm, spåra är roligare! Ante är hemma nästa vecka oxå om vi ska hitta på nåt.

Kram så länge!

2009-09-25 @ 18:31:26
Postat av: Lord

Trist att du inte hade med dig kortet, men det väntar på dig när du kommer dit :) Så skojj att du kan lita på kimba mer nu :) Mycket roligt o se att hon e lös:D

2009-09-25 @ 20:07:42
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Shit vad snygg du är på den blåsiga bilden!!! Vilken blick! Very nice!!!!



Kul att det går bra med att ha Kimba lös... önskar att det gick med Zorro. Molly går ju så fint lös, aldrig några problem, inte ens vid möte av andra hundar!



Kram

2009-09-25 @ 21:08:02
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Så mysigt bubbelbad! Hoppas du blev på bättre humör? Pelle hälsar att han e mycket bättre. Må gott!

2009-09-26 @ 00:15:24
URL: http://pelleeeovraren.blogspot.com
Postat av: Pelle

Ska man inte ha plingplong musik när man blir stretchad? Känns ju inte så avslappnande med en motorcykel som racar på 101:an...

Matte satt och försökte se hur du stretchar, så det vill vi ha en liten bloggkurs i, uppdelat i filmavsnitt? =)

2009-09-26 @ 10:39:33
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: gila

Vi har världens bästa mamma (och pappa) du och jag :) ibland saknar man att bo hemma. Puss

2009-09-26 @ 18:31:19
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0