Så mäktig....!

Varning - många ormvråksbilder!


Om ni inte visste det så ÄLSKAR jag rovfåglar! Har länge länge försökt få bra bilder på den som härjar runt oss men så fort den ser mig så flyger den. Men så i dag såg jag den landa i vår hage o jag hämtade kameran o smög smög ut o ställde mig bakom en sak o tog så många foto jag nånsin hann innan den flög. Men i dag satt den kvar ovanligt länge... Något lockade på marken..



"Satt lugnt på marken!"



"Tittade på andra hållet!"



"Dansa runt o hålla fast något m klorna!"



"Så vacker!"



".....!"



"Dansa lite till!"



"Fånga bytet igen!"



"Stor o stilig!"



"Sen flög den o den har fortfarande något i ena klon!"



"Nu hade den suttit länge framför mig så nu flög den kanske 50 m bort och fortsatt likadant utanför hagen!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Så fina bilder!:D:D:D Äntligen kom ni överens :)

2009-03-12 @ 15:53:27
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0